درباره من

عکس من
به نام خداوند جان و خرد به کوروش به داریوش به جمشيد قسم به نقش و نگار تخت جمشيد قسم ايران همی قلب و خون من است گرفته ز جان از وجود من است بخوانیم این جمله در گوش باد چو ایران نباشد تن من مباد .

۱۳۸۹ مرداد ۲۶, سه‌شنبه

دانلود فول آلبوم استاد شجریان



درود بر شما دوستان عزیز وگرامی



برخی از دوستان آهنگ های استاد رو برای دانلود می خواستن
دوستان عزیزی که فول آلبوم استاد شجریان رو برای دانلود میخوان به آدرسی که پائین قید میکنم مراجعه کنن . البته هنوز تکمیل نشده ولی در حال حاضر حدودا 40 آلبوم برای دانلود آماده شده وبه زودی کامل میشه.
http://shajarianfans.com/media/upload/87ajarian5an8.co48AAA1507080748AAA6253499988829524.jpg



http://www.4shared.com/dir/7186728/3e5f2f80/Ostad_Mohammad_Reza_Shajarian.html

۶ نظر:

  1. سلام دوت عزیز لطفا اسم وبلاگ منو در بخش پیوند هابه گلهای جاویدان عوض کنید با تشکر خداحافظ

    پاسخحذف
  2. باسلام ودرود فراوان خدمت استاد بلافصل آواز ایران:ضمن آرزوی سلامتی روزافزون برای جنابعالی وخانواده ازاینکه تاکنون توانستم قسمتی از آهنگهای شمارا دانلود کنم بسیار خوشحالم وهرروز تلاش می کنم که به آلبوم های موجودم اضافه نمایم با تشکر وقدردانی از استاد بزرگوار

    پاسخحذف
  3. درود بر تو
    دست درست مرد
    بخدا که داری خدمت میکنی و لطف بزرگی به جامعه هنر و موسیقی
    خدا قوت

    پاسخحذف
  4. آقا تو مدیا فایر آپ کن

    پاسخحذف
  5. آرزوی بهترین لحظه ها محضر استاد عظیم و بلامناضع موسیقی ایران ... استاد محمدرضا شجریان .. کاش میشد برای لحظاتی شاگردی ایشان رو میکردم ... ان شا الله هرجا هستن سالم و خوشحال باشند

    پاسخحذف
  6. لینک دانلود خرابه

    پاسخحذف

درود برعاشقان استاد